Pirmais ‘The Body Shop’ jaunā koncepta veikals PULSE - 2
Foto: Publicitātes foto

Kosmētikas veikalu "The Body Shop" īpašnieka "Bodybalt" apgrozījums Latvijā šogad pirmajā ceturksnī salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn ir sarucis par 5%, pastāstīja "Bodybalt" Baltijas tirgus direktore Ieva Gailuma.

"Ja, runājam par "The Body Shop" darbību Latvijā, tad apgrozījums šobrīd ir samazinājies par 5%," sacīja Gailuma, piebilstot, ka kosmētikas līdzekļu patēriņu negatīvi ietekmē tas, ka Latvijā ir samazinājies Krievijas tūristu skaits un tas, ka, lai ieekonomētu finanšu resursus, vietējie iedzīvotāji pērk mazāk kosmētikas līdzekļus.

Viņa arī norādīja, ka sākotnēji uzņēmums šogad plānoja sasniegt apgrozījuma pieaugumu, bet situācijas Krievijā dēļ nav zināms vai to izdosies sasniegt. "Vēl ceram uz kaut kādu pieaugumu, bet esam kļuvuši piesardzīgāki, šobrīd ir ļoti grūti kaut ko paredzēt," sacīja Gailuma.

"Bodybalt" Baltijas tirgus direktore arī atzīmēja, ka kosmētikas līdzekļu patēriņš šogad kopumā Latvijā varētu saglabāties nemainīgs vai arī samazināties, ja būs slikti pārdošanas apmēri gada ienesīgākajā mēnesī, decembrī. "Kopumā varbūt ka, nesamazināsies, bet, ņemot vērā to, ka pieaug konkurence, es domāju, ka atsevišķiem [tirgus] spēlētājiem noteikti būs lejupslīde," sacīja Gailuma.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2014.gadā "Bodybalt" strādāja ar 3,944 miljonu eiro apgrozījumu un 154,5 tūkstošu eiro zaudējumiem.

"Bodybalt" īpašnieks ir Somijas uzņēmums "Bodim Port Oy". "The Body Shop" veikalos tirgo sejas un ķermeņa kosmētiku, parfimēriju un dekoratīvo kosmētiku. Pašlaik Latvijā ir astoņi "The Body Shop" veikali.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!