Piektdien, 8. maijā, kultūras pilī "Ziemeļblāzma" pirmo reizi notiks reputācijas vadības konference "Reputācijas ekonomikas izaicinājumi" starptautiskā konferenču cikla "Reputāciju kari" ietvaros, portālu "Delfi" informē organizatori.
Konferencē uzstāsies vairāk nekā 15 starptautiski eksperti, tai skaitā globālās komunikācijas aģentūras "Ketchum Global" vadītājs Rods Kārtraits, Davosas Komunikācijas foruma priekšsēdētājs Džianni Katalfamo, vadības un finanšu eksperts Nils Melngailis, bijusī "Statoil" ASA viceprezidente korporatīvās sociālās atbildības jomā Baiba Rubesa, "GQ" žurnāla bijušais galvenais redaktors Krievijā un šobrīd "Snob" mediju projekta galvenais redaktors Nikolajs Uskovs, globālas petīciju platformas "Change.org" komunikācijas vadītāja Žanete Gusko, Eiropas parlamenta deputāts Artis Pabriks, "EuroPride 2015" līdzpriekšsēdētājs Kaspars Zālītis un citi.
Starptautiskā konference par komunikācijas izaicinājumiem digitālajā laikmetā, kas aizsākās 2013.gadā Parīzē, šogad pirmo reizi tiek organizēta Baltijā un Ziemeļvalstīs.
Konferences mērķis ir gūt dziļāku ieskatu par reputācijas veidošanas mehānismiem, tai skaitā valstu, starptautisku korporāciju, zīmolu un arī personīgas reputācijas veidošanā.
Konferences organizatore un Ziemeļvalstu Reputācijas institūta vadītāja Dagnija Lejiņa, kas vairākus gadus vadījusi Latvijas Sabiedrisko attiecību profesionāļu asociāciju (LASAP), norāda: "Pētījumi parāda, ka biznesa kompānijas ar labu reputāciju pelna vairāk – arvien biežāk lietojam terminu "Reputācijas ekonomika". Konkurence ir liela un par uzmanību asi cīnās arī valstis, zīmoli un personības. Mūsu mērķis ir veidot Rīgu kā Ziemeļvalstu centru zināšanu apmaiņai un debatēm par gudru un ilgtspējīgu reputācijas vadību."
Konferenci rīko Ziemeļeiropas Reputācijas institūts – nevalstiska organizācija, kas dibināta ar mērķi radīt platformu diskusijām par reputācijas nozīmi un izpēti.