Šobrīd Latvijas alus tirgus struktūra nav ilgtspējīga, jo tirgū pārliecinošas līdera pozīcijas ieņem lētā alus segments, kas aizņem gandrīz pusi no tirgus un lielākoties pieejams plastmasas (PET) pudeļu iepakojumā.
Tomēr līdz ar iedzīvotāju labklājības pieaugumu paredzams, ka lētā alus patēriņš saruks, 2018.gadā sasniedzot vairs tikai 29% no visa alus tirgus, kas būtu piemērots un atbilstošs rādītājs Latvijas situācijai. Jāatzīst, ka gan Igaunija, gan Lietuva šajā jomā Latvijai ir soli priekšā, jo alus segmentu sadalījums šajās valstīs jau šobrīd uzskatāms par konkurētspējīgu un piemērotu kvalitatīvai attīstībai, norāda pētījuma autori.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit