vilciens train railway
Foto: LETA

Vairāku gadu garumā ilgušajai vilcienu sāgai bijusi sava cena – 1,8 miljoni eiro, svētdien ziņo LTV raidījums "de facto". Lai arī līdz šim brīdim nav piegādāts neviens vilciens, bet "Pasažieru vilciens" naudu tērējis gan ārpakalpojumu līgumiem, gan komandējumiem.

2006. gadā noslēgtais ārpakalpojuma līgums par jaunu elektrovilcienu iegādes priekšizpēti, aizsāka tēriņu gūzmu. 2009. gada nogalē izmaksas jau bija pārsniegušas vienu miljonu eiro, bet tikai tad izsludināja pirmo iepirkuma konkursu par elektrovilcienu un dīzeļvilcienu iegādi, norāda "de facto".

Arī turpmāk slēgti dažādi ārpakalpojumu un uzņēmumu līgumi, tāpat nauda tērēta ārvalstu komandējumos, darbinieku atalgojumā par dalību iepirkuma komisijas sēdēs, virsstundās un mediāciju sarunās pēc tam, kad izgāzās līdz šim dārgākais vilcienu iepirkums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!