Vadības konferencē "Reputācijas ekonomikas izaicinājumi" piektdien, 8.maijā, pulcējās vairāk nekā 200 komunikācijas, mārketinga vadītāji un sabiedriskās domas ietekmētāji. Konferencē uzstājās starptautiski atzīti eksperti, tostarp Davosas Komunikācijas foruma priekšsēdētājs Džianni Katalfamo, vadības un finanšu eksperts Nils Melngailis un "Snob" mediju projekta galvenais redaktors Nikolajs Uskovs, portālam "Delfi" pastāstīja pasākuma organizatori.
Savukārt konferenci tiešraidē vērojuši 4000 cilvēki.
"Reputācijas ekonomikas izaicinājumi" ir viena no konferencēm starptautiskā konferenču cikla "Reputāciju kari" ietvaros. To rīko Ziemeļeiropas Reputācijas institūts – nevalstiska organizācija, kas dibināta ar mērķi radīt platformu diskusijām par reputācijas nozīmi un izpēti.
"Milzīgā interese apliecina, ka reputācijas tēma ir aktuāla ikvienam, kas cīnās par uzmanību – gan zīmoliem, gan valstīm un personībām. Mūsu mērķis ir veidot Rīgu kā Ziemeļvalstu centru zināšanu apmaiņai un debatēm par gudru un ilgtspējīgu reputācijas vadību," pastāstīja konferences organizatore un Ziemeļvalstu Reputācijas institūta vadītāja Dagnija Lejiņa.
Tāpat viņa norādīja, ka konferenci plāno rīkot arī nākamgad: "Konferences panākumi iedvesmo izsludināt nākamā gada "Reputācijas karu" datumu, par ko esam izvēlējušie piektdienu, 13.maiju, dienu ar savdabīgu reputāciju, tā dēvēto melno piektdienu."