"Viņi [krievi] popularizē savus iekšējos tūrisma objektus - Krimu, Sočus. Tostarp viņi paši prognozē, ka Eiropas tūrisms atdzims, bet tas nebūs ļoti strauji. Šajā gadā mēs neko nevaram sagaidīt un tas nebūs tik daudz, cik bija, jo tas [tūristu no Krievijas skaita] kritums ir ļoti pamatīgs," stāstīja Jermoloviča.
Vienlaikus viņa norādīja, ka, Rīga kā kultūras galvaspilsētas veicinājusi pilsētas atpazīstamību un šogad galvaspilsēta pievilinājusi daudz vairāk tūristu no tādam valstīm kā Lielbritānija, Vācija un Skandināvijas valstīm. "Rīga ir ļoti interesanta. un visi tie priekšdarbi, kas tika izdarīti pagājušajā gadā, turpinās, un atpazīstamība mums ir," piebilda RTAB valdes locekle.
RTAB nodibināts 2009.gada oktobra beigās. Tā dibinātāji ir Rīgas dome (70%), Latvijas nacionālā aviosabiedrība "airBaltic" (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (10%) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (10%). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs. Birojs par savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam".