Foto: Publicitātes foto
Latvijas aptieku tīkls "A Aptieka" sāk jaunu uzņēmuma attīstības posmu un maina savu identitāti un nosaukumu uz jaunu - "Apotheka". Nozīmīgās izaugsmes gaitā uzņēmums ir arī radījis jaunu aptiekas konceptu, kas maina Latvijā līdz šim ierasto aptieku biznesu būtību, informē "Apotheka" pārstāve Baiba Matisone.

Jaunās uzņēmuma identitātes un "Apotheka" koncepta izstrādē un ieviešanā, kā arī farmaceitu apmācībā šogad kopumā tiks investēti vairāki simti tūkstošu eiro.

"Apotheka" ir pirmais aptieku tīkls, kas bez recepšu un bezrecepšu medikamentiem piedāvā ikvienam visu nepieciešamo veselības un labas pašsajūtas bagātināšanai un augstvērtīgai skaistumkopšanai, tostarp farmaceitu konsultācijas īpašos veselības kabinetos un sejas ādas pārbaudi.

"Latvijas iedzīvotāju pētījums rāda, ka lielākā daļa jeb 72% aptieku uztver kā vietu, kur iegādāties recepšu un bezrecepšu medikamentus, kas nozīmē to, ka iedzīvotāji aptieku apmeklē, lai jau risinātu radušās veselības problēmas. Mēs vēlamies to mainīt, jo, mūsuprāt, mūsdienīgā aptiekā lielāks akcents ir jāliek uz veselības profilaksi un klientu konsultēšanu, kā veicināt labsajūtu un skaistumu," saka "Apotheka" valdes loceklis Jānis Kūliņš.

"Jaunās uzņēmuma identitātes un "Apotheka" koncepta izstrādei un ieviešanai, kā arī farmaceitu apmācībā šogad kopumā investēsim vairākus simtus tūkstošu eiro, un esmu pārliecināts, ka šāda izaugsme mums ļaus nostiprināt tirgus pozīcijas Latvijā. Šobrīd jau ir atvērtas septiņas "Apotheka" Rīgā, un šī gada laikā savas durvis vērs vēl trīs "Apotheka" aptiekas. Līdz šim saņemtā klientu atzinība par jauno konceptu ļauj ar pārliecību apgalvot, ka, tāpat kā Igaunijā, arī Latvijā jaunais koncepts būs veiksmīgs. Ja cilvēks domā par veselību, skaistumu, profilaksi, labsajūtu - tad vēlamies, lai "Apotheka" ir klientu pirmā izvēle," saka Kūliņš.

Igaunijā "Apotheka" koncepts ir ieviests jau vairāk nekā desmit aptiekās. Kopumā ar zīmolu "Apotheka" Igaunijā darbojas vairāk nekā 180 aptiekas. Latvijā šogad tiks atvērtas desmit "Apotheka" aptiekas Rīgā, bet nākamgad durvis vērs pirmās "Apotheka" arī reģionos.

Bez moderna interjera un plaša produktu klāsta veselības, skaistuma un labsajūtas jomās "Apotheka" koncepta aptiekās ir ieviestas divas inovācijas. Īpaši izveidotos veselības kabinetos var saņemt farmaceitu konsultācijas bez maksas un noteikt ķermeņa masas indeksu, cukura un holesterīna līmeni. Otrs jaunums ir sejas ādas pārbaudes aparāti, kas nosaka ādas tipu un mitruma līmeni. Pēc pārbaudes farmaceits iesaka, kādu kosmētiku ir ieteicams lietot ikdienā.

"Apotheka" konceptu izstrādāja Igaunijas interjera arhitektu birojs "Ruumilabor LTD". Koncepta galvenā ideja balstās uz "Apotheka" piecām vērtībām - atvērtība, uzticamība, profesionāla pieeja klientu apkalpošanā, inovācijas un rūpes par klienta veselību un labsajūtu.

Līdz šim aptiekas asociējās ar vietu, kur vienmēr ir rindas, produkti ir aiz letes un valda vēsa, konservatīva atmosfēra. "Apotheka" interjers veidots tā, lai aptiekā būtu patīkama un viegla atmosfēra ar moderna dizaina priekšmetiem, vienlaikus iekārtojumu radot tādu, kurā ir viegli orientēties, veidojot skaidru priekšstatu par piedāvātajiem produktiem, un produkti ir ērti pieejami apskatei.

"A Aptiekas" peļņa 2013.gadā pieaugusi par 26,6%, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma peļņa 2013.gadā bija 892 351 eiro, bet 2012.gadā - 704 906 eiro. Savukārt "A Aptieku" apgrozījums 2013.gadā bija 25,71 miljons eiro, kas ir par 19,6% vairāk nekā 2012.gadā, kad apgrozījums bija 21,5 miljoni eiro.

Uzņēmums "A Aptiekas" dibināts 2005.gada 25.janvārī. Tā pamatkapitāls ir 284 716 eiro. Uzņēmums "A Aptiekas" iekļauts vienā no Baltijas valstīs lielākajām farmācijas kompāniju grupām - SIA "Magnum Medical", kas pieder Igaunijas kompānijai "Magnum".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!