Latvijas ziepju un vannas kosmētikas tirgotājs un ražotājs "Stenders" pagaidām nav iecerējis sākt ražot dekoratīvo kosmētiku, taču pieļauj iespēju nākotnē to darīt, intervijā sacīja "Stenders" padomes priekšsēdētājs Jānis Bērziņš.
"Šobrīd, nē, [neesam iecerējuši sākt ražot dekoratīvo kosmētiku], ir jātiek skaidrībā ar sejas kopšanas produktu līniju, kas mums ir ļoti liels izaicinājums. Tad, kad būsim to apguvuši un varēsim teikt, ka esam speciālisti šajā jomā, un, kad sejas produktu piedāvājums būs pietiekami apjomīgs, var gadīties, ka sāksim ražot arī dekoratīvo kosmētiku," teica Bērziņš, piebilstot, ka daudzi uzņēmuma konkurenti ražo arī dekoratīvi kosmētiku un nav izslēgts, ka arī "Stenders" kādā brīdī to varētu darīt.
Viņš arī pastāstīja, ka šobrīd uzņēmuma pamatauditorija ir sievietes vecumā no 24–45 gadiem un šo fokusu nav iecerēts mainīt. "Kad izveidojām uzņēmumu, mēs īpaši nedomājām par to, kāda būs mūsu auditorija. Fokuss izveidojās ar pieredzi. (..) Mēs bijām izveidojuši savu piedāvājumu, mēģinājām saprast, kam tas ir interesanti, un tā arī izkristalizējās vecuma grupa," pastāstīja Bērziņš.
Pēc kompānijas pārstāvju vēstītā, "Stenders" 2014.gadā strādāja ar aptuveni 6,4 miljonu eiro apgrozījumu. Savukārt 2013.gadā "Stenders" strādāja ar 6,454 miljonu eiro apgrozījumu un 233,1 tūkstoša eiro zaudējumiem, liecina datubāzē "Lursoft" publicētā informācija.
"Stenders" ir dibināts 2001.gadā un pieder Latvijas uzņēmumam "BaltCap Latvia Venture Capital Fund", Saūda Arābijas uzņēmumam "Yamany Ameen Ali Y" un trīs Latvijas privātpersonām. Informācija uzņēmuma mājaslapā liecina, ka "Stenders" veikali ir atvērti 22 pasaules valstīs - Latvijā, Igaunijā, Somijā, Norvēģijā, Austrijā, Vācijā, Šveicē, Spānijā, Slovēnijā, Ungārijā, Polijā, Krievijā, Baltkrievijā, Gruzijā, Kazahstānā, Kirgizstānā, Armēnijā, Ukrainā, Japānā, Ķīnā, Saūda Arābijā un Apvienotajos Arābu Emirātos.