Viņa atzīmēja, ka Krievijas tirgus ir ļoti milzīgs, un potenciāls ir liels, neskatoties uz ekonomikas krīzi un Krievijas ieviestajām pretsankcijām Eiropas Savienībai (ES). "Ekonomiski aktīvākajos reģionos, kuros kopējā pirktspēja ir augstāka, neskatoties uz ekonomisko situāciju un krīzi, vienalga interese par produkciju nesamazinās. Domāju, ka Latvijas pārtikai, neskatoties uz embargo, ir laba situācija, jo produkti tiešām tiek novērtēti kvalitātes, garšas īpašību dēļ. Daudziem tie saistās ar jaukām atmiņām par Latviju. Tas ir segments, kurā Latvija savu klātbūtni Krievijā ir parādījusi, un tā tas saglabāsies," sacīja Strupkāja.
Tāpat viņa norādīja, ka arī Latvijas tekstila izstrādājumi Krievijā ir ļoti augstu novērtēti. "Runājot par abiem segmentiem - pārtiku un tekstilu - Krievijā pieaug interese par ekoloģisku produkciju, dabīgiem materiāliem. Tas arvien vairāk ir jūtams ikdienā. Latvija var ļoti daudz ko labu šajā jomā piedāvāt," atzina LIAA pārstāvniecības vadītāja.
Strupkāja gan arī atzīmēja, ka ekoloģiskā produkcija maksā vairāk nekā konvenciāli ražotā. "Zināmā mērā tā varētu būt problēma, bet, kā jau teicu, tirgus ir milzīgs un arī pircēju segments, kurš meklē un izvēlas tikai ekoloģiskās lietas, arī ir ļoti liels. Domāju, ka šo preču galvenais pircējs neiet uz lielveikalu, bet vairāk skatās uz mazākiem specializētiem veikaliem," viņa teica.