Latvijas zāļu ražotāja "Olainfarm" koncerna realizācija šogad pirmajā pusgadā, pēc provizoriskiem datiem, pieaugusi par 5% salīdzinājumā ar 2014.gada attiecīgo laika posmu un bija 51,05 miljoni eiro, pavēstīja kompānijas pārstāvji.
Kompānijā atzīmēja, ka tostarp straujākais realizācijas pieaugums 2015.gada sešos mēnešos "Olainfarm" koncernam bijis Nīderlandē - 3,1 reizi un Tadžikistānā - par 46%, savukārt lielākie noieta tirgi bija Krievija (34%), Latvija (22%), Ukraina (12%), Nīderlande (8%) un Baltkrievija (7%).
2015.gada pirmajos sešos mēnešos "Olainfarm" piederošā aptieku tīkla "Latvijas Aptieka" realizācija sasniedza 8,24 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā pērn pirmajā pusgadā. Savukārt zāļu ražotāja "Silvanols" apgrozījums šogad sešos mēnešos bija divi miljoni eiro, kas ir par 31% vairāk nekā 2014.gada pirmajos sešos mēnešos.
Savukārt "Olainfarm" provizoriskais nekonsolidētais realizācijas apmērs pirmajā pusgadā audzis par 6%, sasniedzot 45,02 miljonus eiro. Tostarp straujākais realizācijas pieaugums bijis Nīderlandē - 3,1 reizi, Kirgizstānā - par 60%, Tadžikistānā - par 46% un Latvijā - par 36%, savukārt lielākie noieta tirgi bija Krievija (38%), Ukraina (14%), Latvija (14%), Nīderlande (9%) un Baltkrievija (8%).
Jūnijā "Olainfarm" konsolidētā realizācija ir augusi par 37% salīdzinājumā ar pagājušā gada jūniju un bija 7,17 miljoni eiro. Tostarp lielākais realizācijas pieaugums bijis Gruzijā - 34 reizes, Ukrainā - 5,3 reizes, Turkmenistānā - par 76% un Tadžikistānā - par 71%, savukārt lielākie noieta tirgi bija Krievija (25%), Latvija (23%), Ukraina (17%), Lielbritānija (9%) un Baltkrievija (6%).
Aptieku tīkla "Latvijas Aptieka" realizācija 2015.gada jūnijā veidoja 1,32 miljonus eiro, kas ir par 16% vairāk nekā pirms gada, bet "Silvanols" apgrozījums bija 0,38 miljoni eiro, kas ir par 65% vairāk nekā šajā periodā pērn.
Tāpat kompānijas pārstāvji informē, ka, pēc nekonsolidētajiem datiem, "Olainfarm" produktu realizācija šogad jūnijā veidoja 6,17 miljonus eiro, kas ir par 42% vairāk nekā pērn jūnijā. Lielākais realizācijas kāpums minētajā laika periodā bija Gruzijā - 26 reizes, Ukrainā - 5,3 reizes, Turkmenistānā - par 76%, un Tadžikistānā – par 71%, bet lielākie noieta tirgi bija Krievija (29%), Ukraina (20%), Latvija (15%), Lielbritānija (11%) un Baltkrievija (7%).
Kompānijas pārstāvji arī atzīmēja, ka 2015.gada sešos mēnešos "Olainfarm" ir sasniedzis 52% no visa šajā gadā plānotā nekonsolidētā apgrozījuma un 51% no gadā plānotā konsolidētā apgrozījuma. Pēc "Olainfarm" darbības plāns paredz, ka nekonsolidētais apgrozījums 2015.gadā varētu sasniegt 87 miljonus eiro, savukārt konsolidētais apgrozījums - 100 miljonus eiro.
"Olainfarm" nodarbojas ar gatavo zāļu formu, farmaceitisko preparātu un uztura bagātinātāju, kā arī ar ķīmisko vielu un aktīvo farmaceitisko ingredientu ražošanu. Kompānijas lielākais īpašnieks tiešā un netiešā ceļā ir "Olainfarm" valdes priekšsēdētājs Valērijs Maligins. "Olainfarm" akcijas kotē "Nasdaq Riga" oficiālajā sarakstā.