Delfi foto misc. - 22360
Foto: AP/Scanpix
Ķīnas tirgus ir tik liels, ka Latvijas ražotāji to nevar aizpildīt, tāpēc atliek cītīgi strādāt, lai uz turieni attīstītu eksportu, sacīja pārtikas ražotāja "Rāmkalni Nordeco" īpašnieks Viktors Grūtups.

"Es domāju, ka Ķīnas tirgus Latvijas ražotājiem ir nepiepildāms. Tā kā tur vienkārši ir cītīgi jāstrādā. Tagad, mūsu galvenais uzdevums ir cītīgi strādāt," sacīja Grūtups.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka pēc Krievijas noteiktā embargo lauksaimniecības produktu importam, Latvijas pārtikas ražotājiem īpaši aktuāla ir eksporta tirgu diversifikācija, tostarp par ļoti potenciālu tiek minēts Ķīnas tirgus.

Tāpat ziņots, ka "Rāmkalni Nordeco" 16.jūlijā atklāja jauno sukāžu ražotni, kas nodrošinās iespējas uzņēmumam astoņas reizes kāpināt ražošanas jaudu, kā arī attīstīties Āzijā, tostarp sākt eksportu uz Ķīnu.

2014.gadā "Rāmkalni Nordeco" strādāja ar 375 tūkstošu eiro apgrozījumu, kas ir vairākkārtīgs pieaugums salīdzinājumā ar gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa bija 31,1 tūkstotis eiro, kas ir 2,7 reizes vairāk nekā gadu iepriekš, liecina datubāzē "Lursoft" publicētais gada finanšu pārskats.

"Rāmkalni Nordeco" ir dibināti 2003.gadā un uzņēmuma pamatkapitāls ir 20,8 lati (41 tūkstotis eiro). Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Viktors Grūtups. Uzņēmuma ražotās sukādes ir nopērkamas vietējā tirgū un ārvalstīs, piemēram, Igaunijā, Dānijā un piemie produkcijas paraugi ir nosūtīt arī uz Ķīnu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!