maxima
Foto: DELFI

Mazumtirdzniecības veikalu tīkls SIA "Maxima Latvija" 2014.gadu aizvadījis stabilizācijas zīmē, kad apgrozījums sasniedzis 674,35 miljonus eiro, pieaugot par 0,13% salīdzinājumā ar 2013.gadu, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma valdes locekle Jeļena Kondrašova.

Uzņēmuma peļņa pērn bijusi 13,9 miljoni eiro, pretstatā nopelnītajiem 17,74 miljoniem eiro 2013.gadā.

Tiek uzsvērts, ka 2014.gadā "Maxima Latvija" aizsāka Pārmaiņu plānu, kura ietvaros īstenoja nozīmīgas izmaiņas uzņēmumā, lai saliedētu darbiniekus un atjaunotu pircēju uzticību. Pārmaiņu plānā uzņēmums kopumā investēja vairāk nekā 11 miljonus eiro.

"Pagājušajā gadā investējām gan finanšu resursus, gan daudz darba un visa kolektīva centības, lai stabilizētu situāciju un atgūtu savu klientu uzticību. Finanšu rādītāji apstiprina to, ka pamazām mums tas izdodas, taču darbs vēl nav beidzies. Arī šogad turpinām darbu šajā virzienā, un Pārmaiņu plāns ir pārtapis projektā "Viena komanda", kas nozīmē, ka šogad trīs galvenie virzieni ir: efektīva darba procesu pārvaldīšana, uzņēmuma reputācijas stiprināšana, kā arī uzņēmuma kultūras veidošana un darbinieku komandas saliedēšana," norāda Kondrašova.

Uzņēmums kopumā nodokļos pagājušajā gadā valstij nomaksāja 95,5 miljonus eiro, no kuriem lielākie bija – 56,2 miljoni eiro pievienotās vērtības nodoklis, 8,6 miljoni eiro iedzīvotāju ienākuma nodoklis un 18 miljoni eiro bija sociālais nodoklis.

"Maxima Latvija" rekonstruēja trīs tirdzniecības centrus un tika atklāti četri jauni veikali.

"Maxima Latvija" dibināta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. "Maxima Latvija" mātesuzņēmums ir Lietuvā reģistrētais "Vilniaus Prekyba UAB", kura mātesuzņēmums savukārt ir Nīderlandē reģistrētais "Lincoln Land Erste B.V".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!