Jaunā veikala-kafejnīcas klāstā iekļauti klientu līdz šim iepazīti un iecienīti ēdieni. Taču "Lido" piedāvās arī jaunus produktus, kas radīti sadarbībā ar uzņēmuma uztura speciālisti Alisi Kindzuli. Tos izstrādājot, īpaši piedomāts pie tā, lai ēdieni būtu gan ērti līdzņemšanai, gan uzturvielām bagāti, norāda "Lido" īpašnieks un padomes priekšsēdētājs Gunārs Ķirsons.
"Ir jāiet līdzi laikam, nevis citiem - tas ir viens no svarīgākajiem "Lido" principiem, kas ir mūsu darbības pamatā kopš 1987.gada. Saglabājot "Lido" tradīcijas, aizvien tiecamies klientiem piedāvāt mūsdienīgu un kvalitatīvu ēdienu. Ikdienas steigā cilvēkiem paliek arvien mazāk laika apsēsties pie pusdienu vai vakariņu galda un ieturēt pārdomātu maltīti," atzīmē Ķirsons.
Līdz ar jaunā koncepta izveidi "Lido" mērķis ir mainīt priekšstatu par tā saukto ēdienu "take-away" jeb līdzņemšanas kultūru, piedāvājot klientiem iespēju paēst ātri, bet vienlaikus arī kvalitatīvi un veselīgi, uzsver Ķirsons.
Jaunā zīmola prezentācija un Ķirsona pieteikums "Lido" darbības sākšanai jaunā segmentā notiks ceturtdien, 13.augustā, tirdzniecības centra "Galleria Riga" 1.stāvā, Dzirnavu ielā 67, Rīgā.
Prezentācijas pasākumā ar jauno konceptu, pirmajiem rezultātiem un uzņēmuma tālākajiem plāniem iepazīstinās veikala-kafejnīcas idejas autors Ķirsons un "Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.
Savukārt Alise Kindzule, "Lido" uztura speciāliste, stāstīs par to, kā, mainoties mūsdienu dzīvesveidam, mainās ēšanas paradumi, un kas ņemts vērā, izstrādājot "Ķirsona" piedāvājumu.
Kā ziņots, pērn ēdināšanas komopānijas "Lido" apgrozījums audzis par 17% un, noslēdzot pārskata gadu, sasniedza 33,16 miljonus eiro, taču uzņēmums pērn cieta zaudējumus 888 957 eiro apmērā, liecina "Firmas.lv" informācija.
''Lido" 2014.gadu noslēdza ar 1,9 miljonu eiro operatīvo peļņu pirms nodokļiem un ārkārtas posteņiem. Zaudējumi ir saistīti ar nekustamo īpašumu vērtības samazinājuma atzīšanu 2014.gadā, bet tie neietekmē uzņēmuma pamatdarbību, informēja uzņēmumā.
Iepriekš jau vēstīts, ka 2013.gadā "Lido" sasniedza lielāko apgrozījumu pēdējo piecu gadu laikā - 29,72 miljonus eiro. Savukārt uzņēmuma peļņa 2013.gadā, salīdzinot ar 2012.gadu, bija teju trīskāršojusies - no 344 309 eiro 2012.gadā līdz 863 678 eiro 2013.gadā.
Pērn uzņēmums nomaksājis nodokļus 9,4 miljonu eiro apmērā, bet 2013.gadā - 8,3 miljonus eiro.
Patlaban "Lido" tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens "Lido" bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.
Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 927 427 eiro. Uzņēmuma dibinātājs, ilggadējais īpašnieks un vadītājs Gunārs Ķirsons patlaban ieņem "Lido" padomes priekšsēdētāja amatu.