Leta3094
Foto: LETA
Dzērienu ražotājs AS "Cēsu alus" pagājušajā gadā strādāja ar 46,85 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 5% samazinājums salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma peļņas samazinājums bijis 16% - no 1,81 miljona eiro 2013.gadā līdz 1,52 miljoniem 2014.gadā.

Pērn realizēts kopumā 76,1 miljons litru dažādu dzērienu.

Kā norādīts vadības ziņojumā, alus, kā arī vieglo alkoholisko dzērienu tirgus kopējais patēriņš saglabājies iepriekšējā gada līmenī. Uzņēmumam izdevies iegūt līdera pozīcijas alus skārdeņu segmentā, savukārt vieglo alkoholisko dzērienu kategorijā pēc pārdotajiem apjomiem līdera pozīcijas saglabājuši zīmoli "Cēsu Džons", "Cēsu 14" un "Fizz".

Pagājušajā gadā uzņēmums būtiski - par 50% - kāpinājis eksporta apjomus ārpus koncerna.

Tāpat ziņojumā teikts, ka sabiedrība turpinājusi ilgtermiņa investīciju programmu, ražošanā ieguldot 2,3 miljonus eiro. Savukārt 2015.gada investīcijas plānotas viena miljona eiro apmērā, kā prioritātes nosakot ražošanas iekārtu modernizāciju un energoefektivitātes paaugstināšanu.

"Cēsu alus" produktu portfelī ir pārstāvētas vairākas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni. Uzņēmums ieņem apmēram 30% Latvijas alus tirgus.

"Cēsu alus" pamatkapitāls ir 8,32 miljoni eiro, uzņēmums nodarbina 217 darbiniekus. Uzņēmuma 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam "Olvi Ooj".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!