Viņš norādīja, ka Rīgā vēl ir vieta jaunām viesnīcām. "Tomēr, pēc manām domām, ar laiku savu tirgus daļu zaudēs mazās viesnīcas un daudz lielāku tirgus segmentu iegūs lielās tīklu viesnīcas. Lai mazās viesnīcas veiksmīgi turpinātu pastāvēt, tām tomēr ir jāspecializējas, piemēram, par "boutique" viesnīcām, kā to ir izdarījis "Berg Hotel". Savukārt citām mazajām viesnīcām, iespējams, būs grūti laiki," vērtēja Plāte.
Runājot par topošo "Hilton Garden Inn Riga Valdemāra" viesnīcu un konkurenci tirgū, viņš atzīmēja, ka viesnīcām darbs ir un, piemēram, "Astor Riga Hotel" noslogojums vasaras sezonā ir 85%, kas ir ļoti labs rādītājs. "Turklāt noslogojuma tendence visu laiku kāpj. "Hilton" vārds ir arī iemesls, kādēļ mēs no nākotnes īpaši nebaidāmies, jo tā ir milzīga viesnīcu ķēde ar savu lojālo klientu loku," sacīja kompānijas valdes loceklis.
Vienlaikus viņš norādīja, ka patlaban nav intereses veidot viesnīcas citās Latvijas pilsētās. "Pagaidām nē. No vienas puses, mūsu kapacitāte ir tāda, kāda tā ir, no otras - pašlaik īsti arī neredzam tirgu," teica Plāte.