"Tajā mirklī, kad mēs spersim pirmo soli tarifu izlīdzināšanā [šā gada septembrī], mēs ar pārvadātājiem runāsim par abonenta biļetēm un vienlaikus sāksim sarunas arī par vienotās biļetes ieviešanu. Pati pirmā saruna būs ar [pasažieru pārvadātāju pa dzelzceļu] "Pasažieru vilciens", jo lielākā perspektīva ir tieši pārdot vienotās biļetes uz autobusiem savienojumā ar vilcienu reisiem. Meklēsim variantus, kā sadarbību varam attīstīt plašākā mērogā, nekā tā notiek šobrīd," pauda Godiņš.
Vienlaikus viņš minēja, ka nekādu konkrētu termiņu attiecīgās ieceres ieviešanai nav. "Strikti noteiktu termiņu nav, jo arī "Pasažieru vilciens" pašlaik vēl strādā pie biļešu zonu principa ieviešanas. Domāju, ka sarunas mēs sāksim septembrī ,un tad jau būs jāskatās, kuri ir pirmie posmi, kur to var mēģināt iedzīvināt. Iespējams, pirmkārt, ir jāskatās uz Tukuma līniju, uz Siguldu. Tomēr es pagaidām negribu saukt konkrētus datumus, jo daudzas lietas nav atkarīgas tikai no ATD," piebilda direkcijas vadītājs.
ATD ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā un autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā. Direkcijas darbības galvenais mērķis ir sekmēt pārvadājumu attīstību un pārvadātāju konkurētspējas palielināšanos, kā arī nodrošināt valsts pārvaldes funkciju administrēšanu autopārvadājumu jomā valstī.