Foto: Shutterstock

Dārzeņu audzētājs "Sabiedrība Mārupe" pērn strādāja ar 5,951 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 21,4% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 33,9% - līdz 166,7 tūkstošiem eiro, liecina datu bāzē "Lursoft" publicētais finanšu pārskats.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka pērn kompānijas apgrozījums samazinājās, jo pagājušajā gadā būtiski samazinājās lauksaimniecības produkcijas cenas, kā arī apgrozījumu ietekmēja kompānijas 2013. gadā pieņemtais lēmums pārtraukt piena ražošanu, pārdodot piena ganāmpulku un turpmāk investējot gaļas un šķirnes ganāmpulka attīstībā.

Tāpat kompānija pērn turpināja iepriekšējos gados aizsāktos darbus lauksaimniecības produkcijas pilnveidošanai, lai nodrošinātu lauksaimniecības ražošanas noslēgtu ciklu, nodrošinot ražošanu ar pašsaražotām lauksaimniecības izejvielām, kā arī lietderīgi izmantojot blakusproduktus. Pagājušajā gadā "Sabiedrība Mārupe" paplašināja apsaimniekojamās platības augkopības nozarē. Savukārt, lopkopības nozarē, uzņēmums turpināja investīcijas gaļas un šķirnes ganāmpulka audzēšanā.

Pagājušajā gadā kompānijā strādāja 102 darbinieki.

2015.gadā uzņēmums koncerna ietvaros turpinās apgūt jaunākās tehnoloģijas ražošanā, lai racionāli izlietotu resursus un iegūtu augstas kvalitātes un konkurētspējīgu lauksaimniecības produkciju. Tāpat iecerēts pilnveidot ražošanas procesu, koncerna ietvaros iepirktās izejvielas un resursus aizstājot ar pašražotiem.

"2015.gadā plānots maksimāli intensīvi izmantot jau esošās ražošanas tehnoloģijas un cilvēkresursus, jo mūsu valsts pašreizējā darbaspēka nodokļu politika ir tāda, ka mūsu ražotā produkcija, kur nepieciešams liels darbaspēka patēriņš, izmaksu ziņā nevar konkurēt ar citu valstu ražoto produkciju," informē "Sabiedrība Mārupe" vadība.

2013.gadā uzņēmums strādāja ar 7,567 apgrozījumu, bet uzņēmuma peļņa bija 252,1 tūkstoši eiro.

"Sabiedrība Mārupe" dibināta 1992. gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,656 miljoni eiro. Uzņēmums pieder vairākām privātpersonām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!