"Ārpus jau ierastajām turpat 50 nozarēm, kurās tiek novērtēti zīmoli, šogad pētījumā iekļauti arī pilsētu, augstskolu, sporta klubu un izklaides pasākumu zīmoli. Interesanti, ka puse no visiem pētījumā iekļautajiem zīmoliem gada laikā ir spējuši vairot savu mīlētāju skaitu, kamēr otrai pusei to skaits ir krities. Īpašu uzmanību šī gada topa apskatā veltīsim tam, kā internets un sociālie mediji ietekmē zīmolus, tā ražotos produktus un attiecības ar pircējiem. Ir daudz neatbildētu jautājumu, kurus šī gada zīmolu topā ar dažādu ekspertu palīdzību apskatīsim svinīgajā ceremonijā un žurnāla "Kapitāls" oktobra izdevumā," portālam "Delfi" stāsta "DDB Latvia" izpilddirektors Andris Rubīns.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit