Konkurences padome (KP) vērtēs, vai Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmums "Rīgas satiksme" un reklāmas uzņēmumi "Pilsētas līnijas" un "JCDecaux Latvija" nav pārkāpuši Konkurences likumu, slēdzot līgumus par tiesībām izvietot vides reklāmas, pavēstīja KP Komunikācijas nodaļas vadītāja Inita Kabanova.
Viņa norādīja, ka lieta ierosināta pēc padziļinātas situācijas izpētes, ko KP veica pēc vides reklāmas kompānijas "Clear Channel Latvia" iesnieguma saņemšanas, kurā tas norādīja, ka "Rīgas satiksme", "Pilsētas līnijas" un "JCDecaux Latvija" vienošanās ierobežo konkurenci vides reklāmas tirgū.
Vienlaikus Kabanova atgādināja, ka lietas ierosināšana nevar kalpot par iemeslu, lai pāragri secinātu, ka pārbaudāmie uzņēmumi ir pārkāpuši likumu. "Atbilstoši Konkurences likumam, izmeklēšana iestādei jāpabeidz laikā, kas nepārsniedz divus gadus no lietas ierosināšanas dienas," piebilda Komunikācijas nodaļas vadītāja.
"Rīgas satiksme" nodrošina Rīgā pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.
KP ir Ekonomikas ministrijas padotībā esoša institūcija, kuras mērķis ir nodrošināt iespēju katram tirgus dalībniekam veikt ekonomisko darbību brīvas un godīgas konkurences apstākļos, kā arī veicināt konkurences attīstību visos tautsaimniecības sektoros sabiedrības interesēs.