Satiksmes ministrija (SM) aicinājusi atsaukties personālatlases kompānijas, kas būtu gatavas sniegt palīdzīgu roku vispiemērotākā kandidāta atrašanā. Tiek prognozēts, ka, uzzinot pretendenta prasības, tikai apmēram 10% no kandidātiem pieteiksies paši, pārējos uzrunās personālatlases speciālisti.
Lai gan medijos izskanējuši vairāki LDz vadītāja vietas kārotāji, "Dienai" neviens no viņiem vēlmi stāties šajā amatā nav apstiprinājis. Neoficiāla informācija liecina, ka AS "Latvenergo" valdes priekšsēdētājs Āris Žīgurs izsūtījis saviem darbiniekiem vēstuli, ka presē parādījusies maldinoša informācija un ka viņš uzņēmumu pamest negrasās. Neizpratni pauduši arī citi pieminētie, piemēram, VAS "Latvijas gaisa satiksme" valdes priekšsēdētājs Dāvids Tauriņš, kurš pat zvanījis satiksmes ministram Anrijam Matīsam (V), lai paustu savu neizpratni, skaidro avīze.
Tāpat izskanējis, ka Uģa Magoņa vietu varētu ieņemt Edvīns Bērziņš, kurš LDz valdē atrodas kopš 2011. gada. Viņš ir uzņēmuma viceprezidents nekustamo īpašumu, administratīvo un juridisko lietu jautājumos. "Dienai" norāda, ka arī viņš par sava vārda izskanēšanu nav bijis pārāk priecīgs.
Tomēr pašā LDz runājot, ka uzņēmumam būtu vajadzīgs "Roņa tipa vadītājs", proti, tāds kā bijušais satiksmes ministrs un eksprezidenta Andra Bērziņa padomnieks Aivis Ronis. Medijs gan atgādina, ka pērnā gada beigās Bērziņš savu padomnieku atlaida, jo atklāja, ka viņš kopā ar Andri Šķēli privātā braucienā devies uz Baltkrieviju. Sarunā ar "Dienu" Ronis par savu kandidatūru LDz prezidenta amatam teicis: "Kamēr Uģa Magoņa lietas izmeklēšanas procesā drošības līdzeklis ir apcietinājums, tikmēr es neuzskatu par iespējamu atbildēt uz šādiem jautājumiem."
Kā vēsta laikraksts, neformālās sarunās Ronis jau vairākkārt uzsvēris savu pārliecību, ka Magoņa lieta ir saistīta ar Krievijas un Igaunijas dienestu kopīgu operāciju, lai no amata gāztu nu jau bijušo Krievijas valsts dzelzceļa kompānijas "Rossijskije žeļeznije dorogi" vadītāju Vladimiru Jakuņinu.