Latvijā alus tirgū turpināsies stagnācija un pārdošanas apmēru kritums, prognozē Latvijas alus darītavas "Aldaris" komunikāciju direktore Laura Krastiņa.
"Raugoties uz kopējā alus tirgus tendencēm, varam sagaidīt, ka alus tirgus turpinās stagnēt un pārdošanas apmēri turpinās samazināties," sacīja Krastiņa.
Viņa arī atzina, ka saistībā ar nelabvēlīgajiem laika apstākļiem vasarā, milzīgo konkurenci, kā arī patērētāju pirktspējas kritumu un akcīzes nodokļu kāpumu alus brūvētājiem šobrīd nav viegli laiki, tādēļ ir jāmeklē dažādi risinājumi, kā saglabāt konkurētspēju un attīstību ilgtermiņā.
"Aldaris" 2014. gadā strādāja ar 28,626 miljonu eiro apgrozījumu un 3,407 miljonu eiro zaudējumiem.
"Aldaris" ir dibināts 1865. gadā un ir viena no lielākajām alus darītavām Latvijā, arī kā Baltijas valstīs. "Aldaris" ir "Carlsberg" grupas uzņēmums. Pašlaik "Aldara" produktu portfelī dzērieni ir pārstāvēti sešās grupās - alus, dzeramais ūdens, alkoholiskie kokteiļi, sidrs, bezalkoholiskie dzērieni un enerģijas dzērieni.