{132b6705-4ff8-aa8b-2664-f4c57e9eca78}
Foto: EPA/LETA

Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" galvenie konkurenti ir zemo cenu lidsabiedrības, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" sacīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Martins Gauss.

"Mūsu galvenie konkurenti ir zemo cenu aviokompānijas. Tie ir "Norwegian", "Wizz Air", "Ryanair". Domāju, ka nākotnē ienāks arī "EasyJet". Iespējams, parādīsies arī lidsabiedrības, kuras šodien mēs nemaz vēl neredzam. Piemēram, Spānijas aviokompānija "Vueling" pašlaik ļoti labi attīstās. Tomēr, ja mēs palūkojamies, kā mums līdz šim ir klājies konkurencē ar zemo cenu aviokompānijām, tad rezultāti ir labi, un galvenokārt tas ir lidojumu biežuma dēļ. Mēs ar savu lidojumu tīklu esam guvuši peļņu pēdējos divos gados, un domājam, ka tā būs arī šogad," teica Gauss.

Viņš atzīmēja - jo ekonomikas izaugsme Baltijas reģionā būs spēcīgāka, jo interesantāks tas būs aviokompānijām. "Vienlaikus šī ir mūsu mājas bāze, mums ir labāka izmaksu bāze, mēs runājam vietējās valodās - arī, ja mēs lidojam no Lietuvas vai Igaunijas, mēs pieņemam darbā vietējos -, tādēļ mēs no konkurences nebaidāmies. Palūkojaties uz Rīgas lidostu! Tā paplašinās, un konkurence tikai pieaug. Mums ir vairāk nekā 50% tirgus daļas Rīgas lidostā, un mums klājas labi," klāstīja aviokompānijas vadītājs.

"airBaltic" nodrošina lidojumus no Rīgas uz aptuveni 60 galamērķiem. Kompānijas lielākā īpašniece ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!