Līdz 2017. gada beigām kompānija Latvijā plāno atvērt divus jaunus restorānus.
Kā sarunā ar portālu "Delfi" apgalvo kompānijas vadītājs Baltijā Vladimirs Jaņevskis, restorānu atvēršana nekādā mērā neesot saistīta ar "Kentucky Fried Chicken" (KFC) ienākšanu Latvijā.
"Investīciju apjomu ieplānojām jau pērnā gada vasarā, tolaik par KFC vēl neko nezinājām, šis vienkārši ir uzņēmuma attīstības plāns, " stāsta Jaņevskis.
Savukārt "McDonald's" mārketinga vadītājs Baltijas valstīs Marius Stonkus nenoliedz, ka, pēc KFC ienākšanas tirgū kompānija sākusi aktīvāk atgādināt klientiem, ka arī "McDonald's" piedāvā vistas gaļas ēdienus.
"Kad Lietuvā ienāca KFC, arī sākumā nezinājām, kāda būs patērētāju reakcija, taču ar laiku sapratām, ka mūsu klientu ieradumus jaunais tirgus spēlētājs nemaina. Visticamāk, ka tā tas paliks arī Latvijā," prognozē Stonkus.
"Iespējams, ka tad, ja šeit pievienojas vēl kāds lielais spēlētājs, piemēram, "Burger King", tad varbūt situācija pamainās. Pagaidām gan šādas informācijas par viņu vēlmi atvērt biznesu Latvijā nav," sacīja Stonkus.