Stoli® pudeles dizains - 4
Foto: Publicitātes foto
Degvīns "Stolichnaya" ieviesis absolūti jaunu pudeles dizainu, kas turpmāk izcels degvīna mūsdienīgumu, vienlaikus saglabājot sasaisti ar zīmola vēsturi kopš 1938. gada, portālu "Delfi" informēja "Stoli grupas" izpilddirektors Robs Kallinss.

"Stolichnaya" degvīns no Latvijas tiek eksportēta uz 170 pasaules tirgiem un tas ir ceturtais visvairāk pārdotais premiālais degvīns pasaulē. Lielākie tā noieta tirgi pasaulē ir ASV, Kanāda, Čīle, Austrija, Grieķija, Izraēla un Libāna. Šā gada astoņos mēnešos 'Latvijas Balzams' saražojis vairāk nekā 16,8 miljonus litru degvīna "Stoli", kas ir par 7% vairāk nekā pērn šajā pašā laika posmā.

"Stolichnaya" jaunajā dizaina risinājumā nonāks plašā tirdzniecībā šī gada nogalē, bet Latvijā, kā zīmola ražotājvalstī, jaunajā dizaina versijā būs pieejams jau sākot no novembra.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!