kfc
Foto: LETA
Lai gan sabiedrībā ir izskanējis viedoklis, ka Rīgā varētu sākties tā saucamie "burgeru kari", pašlaik tādi nepastāv, portālam "Delfi" apgalvo "Hesburger" attīstības direktore Baltijas valstīs Ieva Salmela.

"Ņemot vērā dažādo ātrās ēdināšanas uzņēmumu specifiku un sortimentu, katrs no tiem piesaista noteiktu patērētāju daļu," savu apgalvojumu paskaidro Salmela.

"Jāatzīst, ka konkurence ātrās ēdināšanas biznesā ir sīva, par ko liecina gan uzņēmumu darbības pilnveidošana, paplašināšanās un jaunu investīciju ieguldīšana, kā arī citu uzņēmumu paziņojumi par ienākšanu Latvijas tirgū," piebilst "Hesburger" pārstāve.

"Mēs uz konkurenci Latvijas tirgū skatāmies veselīgi, tā tikai liek nepārtraukti sekot līdzi tirgus attīstībai, konkurentu darbībām un domāt par uzņēmuma attīstību un darba kvalitātes pilnveidošanu, lai rezultātā ieguvēji būtu mūsu klienti," optimismu pauž Salmela.

Ziņots, ka ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "McDonald's" tuvāko divu gadu laikā investēs 11 miljonus eiro Baltijā, tostarp 3,79 miljonus eiro Latvijā.

Kā sarunā ar portālu "Delfi" apgalvo kompānijas vadītājs Baltijā Vladimirs Jaņevskis, restorānu atvēršana nekādā mērā neesot saistīta ar "Kentucky Fried Chicken" (KFC) ienākšanu Latvijā.

Savukārt, kā norāda KFC mārketinga vadītājs Latvijā un Lietuvā Vitalijus Žiauga, kompānija jau šobrīd izjūt konkurentu aktivitātes, taču, kā uzskata Žauga, īstā cīņa sāksies vēlāk, kad KFC atvēršot vēl vairākus restorānus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!