<a rel="cc:attributionURL" href="https://www.flickr.com/photos/goiabarea/5886225374">FACEBOOK(LET)</a> / <a rel="license" href="https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/deed.en">cc</a>

Sociālais tīkls "Draugiem.lv" vispopulārākais ir lauku reģionos, kamēr "Facebook.com" - Rīgā, liecina mediju aģentūras "Creative Media Services" veiktais pētījums.

Kā rāda pētījuma rezultāti, 43,7% "Draugiem.lv" lietotāju nāk no lauku reģioniem, 36,9% - no citām Latvijas pilsētām, bet 19,4% lietotāju nāk no Rīgas.

Tikmēr sociālā tīkla "Facebook.com" lietotāju sadalījums ir pretējs - 39,9% nāk no Rīgas, 34,1% - no citām Latvijas pilsētām, bet 26% - no laukiem.

Savukārt sociālajiem tīkliem, kurus galvenokārt lieto krievvalodīgā auditorija - "Odnoklassniki.ru" un "Vkontakte.ru", visvairāk lietotāju nāk no citām Latvijas pilsētām, attiecīgi 44,6% un 42,2%, kam seko Rīga ar 36,9% un 41%, kā arī lauku reģioni, kuros "Odnoklassniki.ru" lieto 18,5% no visiem portāla lietotājiem, bet "Vkontakte.ru" - 16,8%.

Mediju aģentūras "Creative Media Services" pētījumā apkopoti dati par nozīmīgākajiem sociālajiem medijiem Latvijas interneta lietotāju vidū, vērtēta to popularitāte dažādās sociāli demogrāfiskajās grupās, veikta korporatīvo lapu sekotāju attieksmes analīze un vērtēta zīmolu komunikācijā izmantotā satura atdeve. Tā sagatavošanā izmantoti pētījumu kompānijas TNS jaunāko pētījumu dati, 1034 interneta lietotāju aptaujas rezultāti un deviņu zīmolu sociālo mediju profilu kvalitatīvā pētījuma analīzes dati. Pētījums tiek veikts reizi gadā.

SIA "Creative Media Services" pērn apgrozīja 10,7 miljonus eiro, bet nopelnīja 126 427 eiro. 80% uzņēmuma kapitāldaļu pieder Ievai Landorfai, bet 20% - Rimantam Liepiņam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!