Tādus klasiskos sociālos tīklus kā "Draugiem.lv", "Facebook.com" un "Odnoklassniki.ru" vairāk lieto sievietes, kamēr vīrieši veido lielāko daļu "Twitter.com" un "YouTube.com" auditorijas, liecina mediju aģentūras "Creative Media Services" veikts pētījums.
Kā rāda pētījuma rezultāti, sievietes veido 50,2% no "Draugiem.lv" lietotāju skaita, 51,3% no "Facebook.com" lietotāju skaita, kā arī 62,7% "Odnoklassniki.ru" un 50,4% "Vkontakte.ru" lietotāju.
Savukārt 58,3% "Twitter.com" un 57,0% "YouTube.com" auditorijas veido vīrieši. Abas vietnes, tāpat kā "Draugiem.lv", ir izteikti populārākas latviešu vidū, kamēr "Facebook.com" auditoriju līdzīgās daļās veido latvieši un cittautieši, bet "Odnoklassniki.ru" un "Vkontakte.ru" ir izteikti populārāki cittautiešu vidū.
Mediju aģentūras "Creative Media Services" pētījumā apkopoti dati par nozīmīgākajiem sociālajiem medijiem Latvijas interneta lietotāju vidū, vērtēta to popularitāte dažādās sociāli demogrāfiskajās grupās, veikta korporatīvo lapu sekotāju attieksmes analīze un vērtēta zīmolu komunikācijā izmantotā satura atdeve. Tā sagatavošanā izmantoti pētījumu kompānijas TNS jaunāko pētījumu dati, 1034 interneta lietotāju aptaujas rezultāti un deviņu zīmolu sociālo mediju profilu kvalitatīvā pētījuma analīzes dati. Pētījums tiek veikts reizi gadā.
SIA "Creative Media Services" pērn apgrozīja 10,7 miljonus eiro, bet nopelnīja 126 427 eiro. 80% uzņēmuma kapitāldaļu pieder Ievai Landorfai, bet 20% - Rimantam Liepiņam.