Visbiežāk - 36 reizes - klienti FKTK sūdzējušies par noguldījumiem un kontu apkalpošanu. 29 reizes - par kreditēšanas pakalpojumiem, 16 - par zvērinātu tiesu izpildītāju rīkojumu izpildi, 11 sūdzības bija par sadarbību ar banku, 14 - par citiem iemesliem, 10 sūdzības bija par maksājumu kartēm, četras sūdzības - par pilnvarām, divas - par komisijas maksu un finanšu instrumentu darījumiem.
Visos gadījumos, kad klients sūdzējies par konkrētas kredītiestādes darbību, FKTK pieprasījusi tai sniegt skaidrojumus par radušos situāciju. Izskatot 107 sūdzībās minēto, FKTK kredītiestāžu rīcībā nav konstatējusi Kredītiestāžu likuma un tam pakārtoto normatīvo aktu pārkāpumus, vienpadsmit sūdzībās minēto FKTK izmantos uzraudzības vajadzībām. Savukārt izskatot sešās sūdzībās minēto, konstatēts trūkums kredītiestādes iekšējās kontroles sistēmā.
No šogad saņemtajām sūdzībām 38 gadījumos iesniedzēji vērsušies FKTK par "Swedbank" darbību, 23 reizes par "SEB banku", 15 reizes par "Citadeles banku", deviņas - par "DNB banku" un astoņas reizes par "Nordea Bank AB" Latvijas filiāli. Sešas sūdzības saņemtas par "Norvik banku", piecas par "PrivatBank" un "Rietumu banku", trīs par "Latvijas Pasta banku", divas par "Trasta komercbanku", bet viena sūdzība saņemta par "ABLV Bank", "Baltikums Bank", "Expobank", "Aktsiaselts Eesti Krediidipank" Latvijas filiāli, "Svenska Handelbanken AB" Latvijas filiāli un "Bigbank" Latvijas filiāli. Četras sūdzības saņemtas par vairākām kredītiestādēm kopā.
Saņemto sūdzību skaits par dažādiem tirgus dalībniekiem var atšķirties, jo to uzņēmējdarbības un tirgus daļas apjoms, kā arī uzņēmējdarbības veids ir atšķirīgs. Sniegtie dati jāaplūko šo rādītāju kontekstā, atzīmē FKTK.