Turklāt projekta izgāšanās var nozīmēt arī 13 miljonu eiro Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļu zaudēšanu. Līdzekļus savulaik šim projektam piešķīra no iepriekš neveiksmīgi noritējušā jauno vilcienu iepirkuma, atgādina raidījums.
Kopš 22 miljonu eiro vērtā līguma parakstīšanas pagājuši divi gadi, un pirmajam vilcienam bija jābūt gatavam februārī. Tādējādi jau šobrīd pasažieriem bijis jābrauc visos sešos modernizētajos dīzeļvilcienos, taču tā vietā - nav neviena paša, skaidro “De facto”. Kā informē raidījums, patlaban sertifikācijas procesu sācis ir tikai pirmais no modernizētajiem dīzeļvilcieniem. Transportlīdzeklis piekrauts ar smilšu maisiem, lai pārbaudītu tā izturību un veiktu nepieciešamos bremzēšanas testus. Taču šogad pasažieri tajā iekāpt nevarēs.