"Tagad visi cenšas apgūt Ķīnas tirgu, taču to, kāds būs rezultāts, pagaidām neviens nezina. Drīzumā sūtīsim pirmo kravu uz Taivānu, pēc tam sūtīsim divas kravas uz Ķīnas kontinentālo daļu. Tālāk skatīsimies, kā reaģēs tirgus un pēc tam apmēram būs skaidrs, vai šim tirgum [Ķīnai] ir jābūt mūsu eksporta tirgu sarakstā vai nē," sacīja Krupņiks.
Pēc viņa teiktā, uz Ķīnu pirmās produkcijas kravas kompānija plāno nosūtīt 10. februārī. "Mēs esam saskaņojuši [produktu] etiķetes, sortimentu, tūlīt sūtīsim uz Ķīnu paraugus," sacīja Krupņiks, piebilstot, ka Ķīnā plānots realizēt to pašu produkciju, kas ir pieejama vietējā tirgū, tostarp šprotes un citus produkcijas veidus, kuru izmēģinājuma partijas nogādāt attiecīgajā tirgū un pēcāk izvērtēt, pēc kuriem produktiem tur būs pieprasījums.
Tāpat pagājušā gada beigās, šā gada sākumā uzņēmums aizsūtījis produkciju arī uz Japānu un Jaunzēlandi. "Kolumbija Ltd." mēģina sākt eksportu arī uz Kanādu, taču tas līdz šim nav izdevies, jo potenciālie eksporta partneri periodiski brāķē preces kvalitāti.
Krupņiks atzina, ka arī ASV tirgu ir grūti apgūt, jo tas prasa daudz līdzekļus, līdz ar to uzņēmums vēlas sertifikācijas iegūšanai piesaistīt Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansējumu. "ASV [sertifikācijas nokārtošana] vienai produktu pozīcijai maksā piecus tūkstošus eiro. Pagaidām nav atrasti tādi fondi, kas mums varētu kompensēt milzīgos tēriņus. (..) Gaidām, varbūt [valsts vai Zemkopības ministrija] mums atradīs veidu, kā var kompensēt mārketinga izdevumus sertifikācijas iegūšanai," klāstīja kompānijas līdzīpašnieks.
Jau vēstīts, ka 2014. gadā "Kolumbija Ltd." strādāja ar 1,509 miljonu eiro apgrozījumu un 3,2 tūkstošu eiro peļņu.
Uzņēmums ir reģistrēts 2001. gadā un tā pamatkapitāls ir 1,5 miljoni eiro (2,134 miljoni eiro). "Kolumbijas Ltd." īpašnieki ir Kiprā reģistrēts uzņēmums "Nirtolex Limited" (33,33%) un divi Krievijas uzņēmēji, tostarp Krupņiks (33,33%).