Asociācijā skaidro, ka biokomponenti degvielām jeb biodegviela pašlaik ir galvenais līdzeklis, kā samazināt transportlīdzekļu ietekmi uz apkārtējo vidi.
"Latvijai, atjaunojamo resursu (galvenokārt, biodegvielu) īpatsvara palielināšanai transporta sektorā, vēl ir tāls ceļš ejams," min asociācijā, piebilstot, ka Eiropas Komisija visām dalībvalstīm ir noteikusi mērķi, ka līdz 2020. gadam atjaunojamās enerģijas īpatsvaram transportā jāveido 10%. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem, Latvijā no transporta sektorā izmantojamās degvielas, atjaunojamā (vai biodegviela) degviela veido tikai apmēram 3,5%.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit