Foto: PantherMedia/Scanpix
Aizvadītajā gadā vairāki pasaulē plaši pazīstami uzņēmumi piedzīvojuši visai pamatīgas sabiedrisko attiecību krīzes, kas raisījušas plašas diskusijas sabiedrībā un medijos. Kā skaidro Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) izpilddirektore Sandra Krisberga, sabiedrisko attiecību katastrofa var skart pat uzņēmumus ar lieliem budžetiem un izcilām mārketinga stratēģijām, negatīvu sabiedrības viedokli ir grūti mainīt un zīmolam ar to jācīnās ilgi.

"Coca-Cola" nedienas ar karti – Krima pieder Ukrainai vai Krievijai?

Pasaulē pazīstamā dzērienu ražotāja "Coca-Cola" Krievijas struktūrvienība Ziemassvētku apsveikumā sociālajā tīklā "VKontakte" stilizētā Krievijas kartē neiekļāva Krimu, Kaļiņingradu un Kuriļu salas.

Pēc sašutuma vētras "Coca-Cola" atvainojās un nopublicēja jaunu kartes versiju. Krievijas iedzīvotāju prieki par to, ka liela multinacionālā korporācija atzīst Krimas pievienošanu par legālu, bija īsi. Sašutušie Ukrainas iedzīvotāji, atgādinot par pussalas okupāciju, mikroblogošanas vietnē "Twitter" dažu stundu laikā populāru padarīja mirkļbirku #banCocaCola.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!