Pirmajā "Statoil" iepirkšanās veikalā bez degvielas uzpildes iespējas Vecrīgā investēti vairāk nekā 100 000 eiro, informēja uzņēmumā.
Plānots, ka līdzīgus veikalus uzņēmums varētu atklāt arī citās Rīgas vietās, šodien veikala atvēršanas pasākumā informēja kompānijas pārstāvji. Konkrēti plāni gan pagaidām netiek atklāti.
Kā skaidroja "Statoil Fuel&Retail Latvia" izpilddirektore Gunta Jēkabsone, no konkurences Vecrīgā uzņēmums nebaidās. Veikala sortiments būšot piemērots tieši steidzīgajiem kājāmgājējiem un riteņbraucējiem. Viņa atgādināja, ka pirms 20 gadiem "Statoil" sācis degvielas tirdzniecību Latvijā un patlaban sācis darboties jaunā nišā, kas esot "liels solis uz priekšu".
Veikalā tikšot piedāvāta kafija, hotdogi, uz vietas ceptas smalkmaizītes, kā arī saldējuma kokteiļi, svaigi spiestas sulas un dažādas ikdienas preces.
Uzņēmumā skaidro, ka Baltijas valstis ir pirmās, kas testē šādu konceptu Eiropā. Līdzīgi veikali atvērti Tallinā un Viļņā. "Statoil" īpašnieku uzņēmumam "Alimentation Couche-Tard" šādi veikali esot ierasta prakse gan Ziemeļamerikā, gan Āzijā.
Kā ziņots, sākot ar 2016. gada maiju, visās "Statoil" zīmola degvielas uzpildes stacijās Skandināvijā, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā tiks sākta zīmola maiņa uz jauno, globālo iepirkšanās zīmolu "Circle K". Jaunais iepirkšanās zīmols "Circle K" turpmāk aizstās tagadējos kompānijas "Couche-Tard" mazumtirdzniecības zīmolus "Mac's", "Circle K" un "Kangaroo Express" ASV un Āzijā, kā arī mazumtirdzniecības zīmolu "Statoil" Eiropā.
Līdz pat 2010. gadam "Statoil Fuel&Retail" bija mazumtirdzniecības uzņēmums un daļa no naftas un gāzes ieguves kompānijas "Statoil ASA". 2012. gadā mazumtirdzniecības uzņēmumu "Statoil Fuel&Retail" pārņēma viens no pasaules lielākajiem iepirkšanās un mazumtirdzniecības uzņēmumiem "Alimentation Couche-Tard", un līdz ar uzņēmuma iegādāšanos tika iegūtas tiesības arī izmantot "Statoil" nosaukumu mazumtirdzniecībā līdz pat 2021. gadam.
Degvielas tirgotājs "Statoil Fuel&Retail Latvia" pagājušajā finanšu gadā strādājis ar 393,6 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9% mazāk nekā gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".
Kompānijas peļņa sasniegusi 18,3 miljonus eiro, un tas ir gandrīz divas reizes vairāk nekā gadu iepriekš. 2013. gadā kompānija strādāja ar 9,9 miljonu eiro peļņu.