Foto: F64
Valsts ieņēmumu dienesta (VID) iepirkumā par informatīvo kampaņu Elektroniskās deklarēšanas sistēmas ( EDS) popularizēšanai pieteikušies vairāki pretendenti, informēja dienesta Sabiedrisko attiecību daļā.

Tajā norādīja, ka šobrīd notiek piedāvājumu izvērtēšana. "Līdz lēmuma pieņemšanai, informāciju par pretendentiem nepubliskojam," piebilda VID Sabiedrisko attiecību daļā.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 29. janvārī VID izsludinātais iepirkums pārtraukts, jo tam nebija pieteicies neviens pretendents. Vienlaikus 9. februārī EDS popularizēšanai tika izsludināts jauns iepirkums, kuram interesenti varēja pieteikties līdz pirmdienai, 22. februārim.

Tāpat ziņots, ka VID plāno tērēt 10,1 tūkstoti eiro informatīvajai kampaņai EDS popularizēšanai.

VID ir finanšu ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina nodokļu maksājumu un nodokļu maksātāju uzskaiti, valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu iekasēšanu Latvijas teritorijā, kā arī iekasē nodokļus, nodevas un citus obligātos maksājumus Eiropas Savienības budžetam, īsteno muitas politiku un kārto muitas lietas. VID izveidots 1993.gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!