Februārī skatītāko Latvijas TV kanālu pirmais trijnieks palicis nemainīgs, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati.
Kā informēja TNS pārstāvji, februārī TV3 vērošanai veltīti 11,6% no kopējā TV skatīšanās laika, LTV1 skatīšanās laika daļa sasniegusi 10,2%, savukārt "Pirmā Baltijas kanāla" (PBK) vērošanai veltīti 8,4% no skatīšanās laika.
Uz ceturto vietu pakāpusies "Latvijas Neatkarīgā televīzija" (LNT), kam veltīti 7,7% no TV skatīšanās laika, tai seko kanāls "NTV Mir Baltic" ar 7,5%, "RTR Planeta Baltija" ar 7,1%, TV5 ar 3,5%, "3+" ar 3,2% un "REN TV Baltic" ar 2,9%.
LTV7 skatīšanās laika daļa februārī bija 2,7%, TV6 - 2,4%, bet "RīgaTV 24" - 1,2%.
Tikmēr "Kanālam 2" veltīti 0,9% no TV skatīšanās laika, "CTC Baltija" - 0,8%, "Nickelodeon" - 0,7%, bet kanāliem "Fox Life", "Kidzone" un "National Geographic Channel" katram veltīti 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika februārī.
"Re:TV" un "STV" katram veltīti 0,4%, "Fox" - 0,3%, "1BM" - 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanālu "360TV", "Sony Entertainment TV" un "Sony Turbo", kā arī "Sportacentrs.com TV" katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%.
Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 21,1%, bet video saturam ar nobīdi - 5,0% no kopējā TV skatīšanās laika februārī.
Februārī viens skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji piecas stundas un 18 minūtes dienā, kas bija par 21 minūti mazāk nekā janvārī.