Pieketi pie Rīgas domes  - 22
Foto: DELFI
Patlaban Rīgas pašvaldībai nav savas avīzes, taču tā tērē iespaidīgas summas, pērkot reklāmu un publikācijas neatkarīgos medijos. Tādējādi laikrakstos, radiostacijās un televīzijās nonāk pašvaldībai vēlama informācija un, iespējams, tiek panākta medija labvēlība kritisku publikāciju nepublicēšanā, vēsta TV3 raidījums "Nekā personīga".

Raidījums apkopojis domes struktūrvienību un uzņēmumu datus, secinot, ka pērn labo darbu reklamēšanai medijos Rīgas pašvaldība izdeva vairāk nekā pusmiljonu eiro(531 519 eiro):

  • RD Sabiedrisko attiecību nodaļa 243 811 eiro;
  • RD Satiksmes departaments 16 000 eiro;
  • RD Izglītības, kultūras un sporta departaments 6 120 eiro;
  • RD Īpašuma departaments – 3990 eiro;
  • RD Labklājības departaments 3998 eiro;
  • AS " Rīgas Centrāltirgus" 150 000 eiro;
  • SIA "Rīgas pilsētbūvnieks" 95 590 eiro;
  • SIA "Rīgas satiksme" 16 000 eiro; par pārējiem līgumiem atteicās izpaust;
  • SIA "Rīgas ūdens" – atteicās izpaust, jo līgumi ir konfidenciāli;
  • SIA "Rīgas nami" – nesniedza informāciju;
  • SIA "Rīgas meži" – atteicās izpaust, jo līgumi ir konfidenciāli.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!