Eiropas tirgū starp dzērienu ražotājiem ir milzīga konkurence, intervijā aģentūrai BNS atzina dzērienu ražotāja "Cido grupa" ģenerāldirektors Marijus Kirstuks.
Viņš norādīja, ka konkurence Eiropas tirgū starp dzērienu ražotājiem ir milzīga. Vienlaikus kompānija vēlas attīstīt eksportu uz Lielbritāniju, jo tur dzīvo ļoti daudz latviešu, kas ir uzņēmuma ražotās produkcijas potenciālie patērētāji. "Līdzīgi kā pirms pāris gadiem tur varēja novērot palielinātu pieprasījumu pēc Polijas produktiem, tagad tur var novērot pieprasījumu pēc Baltijas ražojumiem. Ja tu lieto kādu produktu, tas iepatīkas taviem draugiem, jo kvalitāte ir laba, un tā tas attīstās," teica Kirstuks.
Viņš atzina, ka savukārt strādāt HoReCa segmentā Lielbritānijā būtu ļoti sarežģīti. "Tas vienmēr ir atkarīgs no sadarbības partnera, kas jums ir attiecīgajā valstī. (..) Mēs eksportējam produkciju, taču HoReCa segmenta gadījumā būtu jārisina dažādi tehnoloģiski jautājumi, tostarp saistībā ar iepakojumu, jo būtu jāizstrādā sistēma, kā atgūt iepakojumu, piemēram, muciņas," teica "Cido grupa" ģenerāldirektors.
Kirstuks arī pastāstīja, ka kompānija šobrīd eksportē produkciju uz apmēram 20 valstīm, tostarp lielākie eksporta tirgi ir Latvijas kaimiņvalstis.
2014. gadā "Cido grupa" strādāja ar 55,937 miljonu eiro apgrozījumu un 581,3 tūkstošu eiro peļņu. Savukārt 2015. gadā "Cido grupa" provizoriskais apgrozījums bija 53,7 miljoni eiro, kas ir par 3,9% mazāks nekā gadu iepriekš.
"Cido grupa" ir dibināta 1994. gadā, tās pamatkapitāls ir 1,117 miljoni eiro. Uzņēmuma kapitāla daļu lielākais īpašnieks ir Dānijas "Royal Unibrew" (99,99%), liecina informācija datubāzē "Lursoft". "Cido grupas" produktu portfelī ietilpst sulas, nektāri un sulu dzērieni, kā arī dabīgais minerālūdens, dzeramais ūdens un alus.