misc - 333
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas patērētāji alus izvēlē ir diezgan konservatīvi, sacīja daudznozaru kompānijas "Agrofirma Tērvete" valdes priekšsēdētājs Dainis Dominieks.

"Pircēji ir ļoti konservatīvi. No mūsu ražotā alus ir cilvēki, kam patīk "Tērvete Senču" un "Tērvete Tērvetes" alus. (..) Mēs cenšamies, lai jaunu produktu ieviešana neietekmētu citu mūsu produktu pārdošanas rādītājus - tam ir jābūt kaut kam īpašam, kvalitatīvam, ar savu personību, raksturu, garšu, kvalitāti," teica Dominieks.

Viņš piebilda, ka "Agrofirma Tērvete" necenšas katru gadu izlaist pēc iespējas vairāk jaunas alus šķirnes, bet orientējas uz esošās produkcijas ražošanu. "Mūsu politika ir ļoti vienkārša, mēs esam zemnieki no laukiem, mierīgi, nosvērti un konservatīvi," teica Dominieks, piebilstot, ka vienlaikus uzņēmumam šogad būs arī jaunumi alus segmentā.

Jau vēstīts, ka "Agrofirma Tērvete" 2014.gadā strādāja ar 12,729 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,1% mazāk nekā 2013.gadā, savukārt kompānijas zaudējumi bija 93,3 tūkstoši eiro pretēji peļņai gadu iepriekš. Savukārt kompānijas 2015.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

"Agrofirmas Tērvete" darbības pamatvirzieni ir augkopība, piena ieguve un realizācija, siltuma un elektroenerģijas ražošana un realizācija, kā arī mazumtirdzniecība un sabiedriskā ēdināšana.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!