Kioski
Foto: DELFI

Mazumtirdzniecības tīkls "Narvesen" šogad attīstībā investēs ap diviem miljoniem eiro, teica "Narvesen" zīmola pārvaldītāja "Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

Investīcijas paredzēts ieguldīt trīs attīstības virzienos – vairāku tirdzniecības vietu rekonstrukcijā, produktu attīstībā un informācijas tehnoloģiju (IT) pilnveidošanā.

Judovica sacīja, ka vairāku tirdzniecības vietu rekonstrukciju laikā paredzēts mainīt veikalu plānojumu, kā arī ieviest jaunas iekārtas.

Tāpat šogad sadarbībā ar vairākiem Latvijas ražotājiem plānots ieviest 30 jaunus produktus. Kā liecina "Narvesen" pārdošanas dati, pirktākais produkts ir līdzi ņemamā kafija, bet, piemēram, pieprasījums pēc sviestmaizēm pēdējā gada laikā ir palielinājies par 50%. Pieprasījums aug arī gatavo salātu un svaigu augļu un dārzeņu segmentā, bet svaigi spiesto sulu apjoms ir audzis par gandrīz 30%.

Attiecībā uz investīcijām IT Judovica atzīmēja, ka šogad tīklā plānots ieviest arī jaunas kases sistēmas un aparātus.

"Šogad turpināsim attīstīt IT, kā arī ieviest jaunas kases sistēmas, lai, no vienas puses, ievērotu jaunos Ministru kabineta noteikumos, kas attiecas uz kases aparātiem un sistēmām, no otras puses - mums ir svarīgi ieviest jaunas tehnoloģijas, kas veicinās pircēju ātrāku apkalpošanu," teica Judovica.

"Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja arī informēja, ka pagājušajā gadā "Narvesen" tīkla kopējais apgrozījums audzis par 16%, sasniedzot gandrīz 100 miljonus eiro. Kā uzsvēra Judovica, būtiska nozīme tīkla apgrozījuma pieaugumā pērn bijusi paveiktajam pārtikas segmenta izaugsmē.

"Esam pārliecināti, ka kvalitātes zīmi "Fresh & Tasty" ieguvušie produkti un gatavās, svaigās maltītes līdzi ņemšanai, kas arvien papildina mūsu tirdzniecības vietu klāstu, būs par pamatu labiem rezultātiem tīklā arī šogad," pauda Judovica.

Jau vēstīts, ka šī gada četros mēnešos "Narvesen" tīklā ir novērots 10% pieprasījuma pieaugums "food to go" segmentā jeb pēc pārtikas produktiem līdzi ņemšanai un kafijas.

Kā ziņots, "Narvesen Baltija" pērn strādāja ar apgrozījuma kritumu un peļņas pieaugumu, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmums pērn apgrozīja 60,17 miljonus eiro, kas ir par 6% mazāk nekā 2014. gadā, kad apgrozījums bija 64,05 miljoni eiro. Savukārt uzņēmuma peļņa sasniedza 3,35 miljonus eiro, kas ir par 13% vairāk nekā 2014. gadā, kad uzņēmums nopelnīja 2,96 miljonus eiro.

"Narvesen Baltija" pamatdarbība ir zīmola "Narvesen" vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība 250 tirdzniecības vietās. Patlaban visas "Narvesen" tirdzniecības vietas vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.

SIA "Narvesen Baltija" dibināta 1997. gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 996 eiro. "Narvesen Baltija" pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan Servicehandel". "Narvesen" iekļauts "Reitan" uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "Pressbyrån", "R-kiosk" un "7-Eleven".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!