"Baltic Taxi" pārstāvis Jānis Naglis un "Smile taxi" un "Avoiss" pārstāvis Aleksejs Ignatjevs norāda, ka pašlaik "Taxify" un "Uber" tipa pakalpojuma piedāvātas iespējas nav precīzi regulētas Latvijas normatīvajos aktos, potenciāli radot vēl plašāku ēnu ekonomikas īpatsvaru nozarē.
"Jautājums ir atklāts – ja visi, kas maksā par taksometru licencēm, pērk licenču kartiņas, iziet skaitītāju verifikāciju, kalibrēšanu un divreiz gadā automašīnas tehnisko apskati, pārstās to darīt un ar dispečeriem izmantos "zvans draugam" principu, vai atbalstāms būtu arī šāds solis? Kā ar šoferu algām un nodokļu kontroli, atbildību pasažiera priekšā, pakalpojuma drošību?" min kompānijās.
Jānis NaglisBaltic TaxiLatvijas Darba devēju konfederācijaEkonomikas ministrijaLatvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit