Saskaņā ar veikalu pārstāvju teikto piektā daļa produktu, ko pircēji iegādājas Latvijas lielākajos veikalos, ir privāto preču zīmju produkti. Salīdzinot ar citām valstīm šis līmenis gan ir nedaudz zemāks – vecajās Eiropas valstīs veikala zīmolu popularitāte sasniedz 30% un pat 40%. Tie ir produkti, kuru etiķeti rotā nevis ražotāja, bet, piemēram, veikalu tīkla zīmols.
"Nielsen" 2014. gada nogalē publicēts pētījums liecina, ka augstākais privāto preču zīmolu īpatsvars ir Šveicē, kur tas sasniedz 45%. Savukārt austrumu un Centrāleiropas valstīs īpatsvars ir no 24% Polijā līdz 5% Ukrainā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit