Kā informēja "Food Union" mārketinga pārstāve Inga Bajāre, lai ieviestu jauno saldējumu, uzņēmums iegādājās ražošanas iekārtas, investējot tajās vairāk nekā 220 000 eiro.
"Tas ir jauns solis saldējuma tirgū Baltijā, kas apliecina, ka esam spējīgi radīt un attīstīt ne tikai vietēja līmeņa bestsellerus, bet arī sadarbībā ar starptautiskiem vārdiem veidot unikālus produktus," norādīja Bajāre.
Viņa arī norādīja, ka jaunais saldējums ar filmas varoņiem uz iepakojuma ir nopērkams visās trīs Baltijas valstīs un Baltkrievijā.
Kā ziņots, "Food Union" grupa apvieno Latvijas piena pārstrādes uzņēmumus "Rīgas piena kombināts", AS "Valmieras piens" un SIA "Rīgas piensaimnieks", saldējuma ražotājus "Premia" Igaunijā, "Premier Is" Dānijā, "Isbjørn Is" Norvēģijā un "Alpin57Lux" Rumānijā.
"Food Union" grupas apgrozījums 2014.gadā sasniedza 175 miljonus eiro.