Sīvo konkurenci kā vienu no Latvijas degvielas tirgu visspilgtāk raksturojošajiem aspektiem uzsver ikviens nozares pārstāvis. To uzsver arī globālais degvielas tirdzniecības milzis "Shell", kas pēc aiziešanas no Latvijas 2002. gadā, šogad tajā atgriezīsies nevis paša spēkiem, bet gan ar vietējo partneri – "Trest" benzīna uzpildes stacijām (DUS), kas drīzumā darbu sāks zem "Shell" zīmola.
"Viens no svarīgiem biznesa lēmumu dzinuļiem, tostarp to lēmumu, kas saistīti ar ieiešanu tirgū vai tā pamešanu, ir pieejamo resursu optimizēšana un akcionāru peļņas kāpināšana. Tādēļ 2002. gadā "Shell" nācās pieņemt ļoti smagu lēmumu pamest valsti. Tas nenozīmē, ka "Shell" zaudēja interesi par Latviju," portālam "Delfi" skaidro "Shell" zīmola licencēšanas vadītāja Inna Jikareva. Viņa stāsta, ka kompānija lūkojusies pēc efektīva modeļa, kas ļautu Latvijā tirgot šī zīmola produkciju, lai gan process bijis ilgs.