HPIM5918
Foto: DELFI

Saldumu un uzkodu ražotāja "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" uzņēmumam "Laima" šā gada pirmajā pusgadā salīdzinājumā ar attiecīgu laiku pērn par 56% izdevies palielināt piena šokolādes pārdošanas apjomu, kas skaidrojams ar investīcijām jaunā zīmolā un tehnoloģijās, informēja uzņēmumā.

Kā norādīja uzņēmuma komunikācijas vadītāja Lineta Mikša, gada sākumā "Laima" laida klajā jaunu īpašas struktūras piena šokolādes līniju "Tagad", kas veidota no augstākās kvalitātes piena šokolādes apvienojumā ar jaunām garšām. Pašlaik "Tagad" līniju veido 90 gramu šokolādes tāfelītes ar sešām garšām, kā arī 220 gramu tāfelītes ar divām garšām.

Jauninājumā "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu ieguldīja 1,5 miljonus eiro. Tika iegādātas jaunākās paaudzes iekārtas, kas paredzētas vienīgi piena šokolādes ražošanai, sniedzot iespēju radīt izteikti maigu piena šokolādes struktūru un garšu. Līdz ar ieguldījumiem jaunajās iekārtās "Laima" iepazīstināja ar jaunu piena šokolādes līniju "Tagad".

Patlaban "Laimas" produktu portfelī ir 250 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. "Laimas" produkcija tiek eksportēta uz 27 pasaules valstīm, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Turkmenistānu.

Jau vēstīts, ka norvēģu kompānija "Orkla" 2014.gada augustā iegādājās koncernu "NP Foods", bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood" vienā uzņēmumā ar nosaukumu "Orkla Confectionery&Snacks Latvija", bet SIA "Spilva" un AS "Gutta" apvienoti uzņēmumā ar nosaukumu SIA "Orkla Foods Latvija".

"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus - "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi" un "Taffel". Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā tiek nodarbināti 1330 cilvēki.

"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 740 000 eiro un sasniedza 71,6 miljonus eiro, bet koncerna zaudējumi bijuši 1,214 miljoni salīdzinājumā ar 1,107 miljonu eiro peļņu iepriekšējā gadā.

Šogad kompānija plāno turpināt ražošanas efektivitātes un kvalitātes uzlabošanas pasākumus, kā arī koncentrēties uz zīmolu produktu attīstīšanu, jaunu produktu zīmolu izstrādi un produktu sortimenta paplašināšanu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!