AS "Aldaris" pagājušajā gadā strādāja ar 26,24 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 8% samazinājums salīdzinājumā ar 28,62 miljonu apgrozījumu 2014.gadā, liecina "Firmas.lv" dati.
Vienlaikus uzņēmumam izdevies samazināt zaudējumus, kas 2014.gadā bija 3,40 miljoni eiro, bet pērn - 2,61 miljons eiro.
Kā norādīts vadības ziņojumā, alus pārdošanas apjoms pērn veidoja 43,2 miljonus litru, kas ir par 13% mazāk nekā iepriekšējā gadā. Apgrozījuma kritums skaidrots ar stratēģijas maiņu, mazinot ietekmi ekonomiskajā alus segmentā, kur dominē divu litru plastmasas iepakojumi. Savukārt zaudējumu lielākā daļa ir ar sabiedrības restrukturizāciju saistītie izdevumi, kurus plānots segt no nākamo gadu darbības peļņas.
Neraugoties uz alus nozares stagnāciju, pērn uzņēmums saglabājis 25% vietējā tirgus daļas.
Tāpat norādīts, ka "Aldaris" nostiprinājis pozīcijas citās dzērienu kategorijās, kur jauni dzērieni izstrādāti alus kokteiļu, sidru, alkoholisko kokteiļu un bezalkoholisko dzērienu segmentā.
Ziņojumā arī teikts, ka šogad alus nozari galvenie ietekmējošie faktori būs produkcijas cenas un sekmīga inovāciju politika. Lai stiprinātu produktu portfeli un zīmolu atpazīstamību, izstrādāts jauns mārketinga komunikāciju un tirdzniecības apjomu veicināšanas investīciju plāns.
Jau vēstīts, ka 2013.gadā "Aldaris" paziņoja, ka Latvijā koncentrēsies uz ekskluzīvo augstākās kvalitātes un "Premium" alus šķirņu brūvēšanu vēsturiskajā alus darītavā, tādēļ plastmasas pudeļu jeb PET segmenta ražošana pārcelta ārpus Latvijas - uz "Carlsberg" grupas alus darītavām Lietuvā un Igaunijā.
"Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums. "Carlsberg" kontrolē uzņēmumu "Baltic Beverages Holding", kam pieder 19 alus darītavas septiņās Austrumeiropas valstīs.