Uzņēmuma finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "Cido grupas" apgrozījums 2015.gadā samazinājās saistībā ar eksporta apmēru kritumu, kuru ietekmēja ģeopolitiskais saspīlējums un pirktspējas samazinājums Austrumu kaimiņvalstīs, kā arī vājā izaugsme eiro zonas ekonomiskā.
Vienlaikus "Cido grupas" apgrozījums Latvijā pērn saruka par 0,2%, kas ir vērtējams kā labs rezultāts, ņemot vērā kopējo dzērienu tirgus kritumu, it īpaši alus segmentā pēc akcīzes likmes palielināšanas, norāda kompānijas vadība. 2015.gadā "Cido grupas" ienākumi no produkcijas pārdošanas vietējā tirgū bija 43,975 miljonu eiro apmērā.
Tāpat kompānijas vadība informē, ka 2015.gadā "Cido grupas" bruto peļņa samazinājās par 1,6 miljoniem eiro un bija 15,5 miljoni eiro. "To lielā mērā noteica akcīzes izmaksu pieaugums par 0,9 miljoniem eiro, kas iekļauts ražošanas izmaksās un kuru nebija iespējams kompensēt ar cenu palielinājumu. Atskaitot akcīzes izmaksas, produkcijas bruto rentabilitāte saglabājās iepriekšējā gada līmenī. Pārdošanas izmaksas samazinājās par 7,5%, bet administrācijas izmaksas saglabājās līdzšinējā līmenī," klāstīts vadības ziņojumā.
"Cido grupas" vadība arī norāda, ka līdz ar ražošanas apmēra samazināšanos Liepājas alus darītavā, kas saistīta galvenokārt ar mazāku eksportu uz citiem "Royal Unibrew Grupas" uzņēmumiem, 2014.gadā tika izvērtēta ražotnes aktīvu vērtības atgūstamība. Tādējādi tika atzīts zemes un atsevišķu iekārtu vērtības samazinājums triju miljonu eiro apmērā, kas atspoguļots pārējo saimnieciskās darbības izmaksu sastāvā. 2015.gadā ražotnes ēkām un iekārtām tika veikts uzkrājums paātrinātam nolietojumam 2,4 miljonu eiro apmērā, kā arī pazemināta zemes atgūstamā vērtība, atbilstoši sertificētu vērtētāju novērtējumam par 1,4 miljoniem eiro.
Pērn "Cido grupa" veica kapitālieguldījumus kopumā 1,1 miljona eiro apmērā. Lielākie investīciju projekti bija saistīti ar avota ūdens filtrācijas jaudu palielināšanu, jauna 0,75 litru PET pudeļu formāta radīšanu ūdens un dzērienu produktiem, kā arī ražotnes sagatavošana "Pepsico" produktu licencētai ražošanai no 2016.gada.
2016. gadā "Cido grupa" plāno saglabāt un nostiprināt preču zīmju pozīcijas Latvijas dzērienu tirgū, piedāvājot patērētājiem jaunus, mūsdienu pieprasījumam atbilstošus produktus. "Gaidāms, ka iegūtā "Pepsico" produktu ražošanas un izplatīšanas licence nākamajam triju gadu periodam ļaus kāpināt apgrozījumu, uzlabojot produktu piedāvājumu klientiem, un pilnīgāk izmantojot ražošanas jaudas," norāda kompānijas vadība.
2014. gadā "Cido grupa" strādāja ar 55,937 miljonu eiro apgrozījumu un 581,3 tūkstošu eiro peļņu.
"Cido grupa" ir dibināta 1994.gadā, tās pamatkapitāls ir 1,117 miljoni eiro. Uzņēmuma kapitāla daļu lielākais īpašnieks ir Dānijas "Royal Unibrew" (99,99%), liecina informācija datubāzē "Lursoft". "Cido grupas" produktu portfelī ietilpst sulas, nektāri un sulu dzērieni, kā arī dabīgais minerālūdens, dzeramais ūdens un alus.