"Galvenā atšķirība ir tajā, ka juridisko personu pirkumi ir pilnībā balstīti uz izmaksām, racionāli aprēķinot auto dzīves ciklu, degvielas ekonomiju, atlaides u.c. Bieži tie ir arī mazākas klases auto. Savukārt privātpersonām ļoti bieži auto ir emocionāls pirkums. No pieciem privātpersonu iegādātajiem auto četri noteikti būs mazie apvidus auto. Ļoti reti kāds no tiem parādās starp uzņēmumu visvairāk iegādātajām automašīnām. Tā ir galvenā atšķirība," klāstīja Rūtiņš.
Asociācijas projektu vadītājs Pēteris Rubulis norādīja, ka starp mazajiem apvidus auto viennozīmīgs tirgus līderis ir "Nissan Qashqai". "Tas ir pārdots nevis par dažām vienībām, bet divas trīs reizes vairāk nekā auto modelis, kurš ierindojas otrajā vietā. Tāpat top 5 nemainīgi ir "Nissan Juke" un "Nissan X Trail". Tad ik pa laikam pirktāko automodeļu topos iekļūst "Volkswagen Tiguan", "Kia Sportage", "Opel Mokka"," stāstīja Rubulis.
Auto asociācija ir sabiedriska organizācija, profesionālu ražotājrūpnīcu, Latvijā oficiāli pilnvarotu auto importētāju un dīleru apvienība. Asociācijas prioritāte ir aizstāvēt biedru intereses sadarbībā ar dažādām valsts institūcijām un nodrošināt pircēju interešu ievērošanu attiecībā uz garantijām, servisu un informāciju.