Kā ziņots, 1. jūlijā par 0,87 eiro tika celtas "Bites" tarifu plānu cenas, kas tika skaidrots ar nepieciešamību sekot līdzi strauji augošajām klientu vajadzībām. Savukārt jūlija vidū atsevišķu tarifu plānu cenas cēla "Tele2".
Taujāts, vai cenu celšana ir Latvijas telekomunikāciju nākotne, Sergijenko mudināja aplūkot šo jautājumu no klientu pieprasījuma skatupunkta. "Pēdējos gados Latvijas patērētāji pērk arvien dārgākas un dārgākas ierīces, un, iegādājoties viedtālruni, cilvēki sāk to lietot," sacīja Sergijenko. "Pašlaik mūsu vidējais klients mēnesī patērē divus gigabaitus (GB) mobilo datu, lai gan tikai pirms pāris gadiem tie bija daži simti megabaitu (MB)."
"Ir ļoti liels patēriņa pieaugums, un, kā redzam, cilvēki ir gatavi maksāt vairāk, lai dabūtu vairāk," piebilda uzņēmuma vadītājs.
"No otras puses, laikā, kad pievienojos "Bitei", tas bija laikā pēc krīzes, vidējais klienta rēķins bija apmēram 16 eiro, šodien tie ir astoņi līdz deviņi eiro," turpināja Sergijenko. "Cilvēki šodien maksā divreiz mazāk, patērējot krietni vairāk."
"Šāda cenu celšana ir taisnīgs darījums," uzskata Sergijenko.
"Bite Latvija" pērn apgrozīja 67,056 miljonus eiro, bet nopelnīja 5,258 miljonus eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Lietuvā reģistrētajam "Bite Lietuva UAB".