Foto: Pixabay
Vagonbūves un remonta uzņēmums AS "Rīgas vagonbūves rūpnīca" (RVR) pērn strādāja ar 12,74 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 337% lielāks nekā 2014.gadā, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma peļņa pērn bija 182 794 eiro un salīdzinājumā ar 2014.gadu tā ir ievērojami samazinājusies.

RVR vadības ziņojumā teikts, ka 2015.gadā RVR apgrozījums palielinājās, jo uzņēmums piesaistīja un realizēja vairākus lielus projektus, tostarp elektrovilcienu modernizācijas projektu Azerbaidžānas dzelzceļam un AS "Pasažieru vilciens" dīzeļvilcienu modernizācijas projektu.

RVR norāda, ka turpmāk uzņēmums plāno turpināt vilcienu un tramvaju ražošanu, rezerves daļu ražošanu ritošajam sastāvam, vilcienu un tramvaju vagonu remontu un modernizāciju, mašīnbūves ražošanas pasūtījumu izpildīšanu, kā arī papildus attīstīt esošos un izstrādāt jaunus produktus atbilstoši jaunākajām tehnoloģiskajām tendencēm.

Tāpat uzņēmums plāno apgūt jaunus tirgus, lai ilgtermiņā nodrošinātu straujāku uzņēmuma izaugsmi. Galvenais uzņēmuma attīstības virziens - principāla produktu un pakalpojumu portfeļa atjaunošana, lai stiprinātu uzņēmuma pozīcijas tirgū un būtiski paplašinātu piegādes platību.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka 2014.gadā RVR strādāja ar 2,921 miljona eiro apgrozījumu un 7,677 miljonu eiro peļņu.

RVR jaunais īpašnieks SIA "East-West Industrial Group" 2014.gada 15.maijā 100% RVR akciju ir iegādājies par 4 545 000 eiro.

"East-West Industrial Group" uz RVR bāzes plāno izveidot mūsdienīgu mašīnbūves klasteri transporta mašīnbūves un smagās mašīnbūves augstas pievienotās vērtības produktu ražošanai atbilstoši augstākajiem starptautiskajiem ražošanas kvalitātes standartiem.

RVR jaunā akcionāra mērķi un šī brīža nākotnes plāni ir izveidot mūsdienīgu, konkurētspējīgu, inovatīvu ražošanas uzņēmumu ar augstas pievienotās vērtības produkciju. Akcionārs plāno saglabāt tagadējo produktu/pakalpojumu portfeli - ritošā sastāva ražošana, modernizācija un remonts, kā arī komplektējošo daļu ražošana un ritošā sastāva remonts/apkalpošana.

Tai pat laikā tuvākajos gados ir paredzēts attīstīt ritošā sastāva un pilsētas sliežu transporta ražošanu, piesaistot mūsdienīgas tehnoloģijas un tehniskos risinājumus, lai izstrādātu un saražotu mūsdienīgu pasažieru ritošo sastāvu, kurš spētu konkurēt ar šī brīža piedāvājumu tirgū.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!