Taksometru vadītāji brauca pa Brīvības ielu gar Ministru kabinetu, tad nogriezās pa Elizabetes ielu, no kuras pa Tērbatas ielu atgriezās uz Brīvības ielas, novēroja aģentūra LETA.
Pasākums noritēja klusi, taksometru vadītāji neizmantoja skaņas signālus, lai pievērstu sev uzmanību.
Protesta pasākuma dēļ satiksmes sastrēgumi neveidojās.
Kā iepriekš skaidroja Latvijas Taksometru arodbiedrības valdes loceklis Genādijs Aksjonovs, iepriekš taksometru vadītāji ar lielu nepacietību un ieinteresētību bija gaidījuši novārtā atstātās taksometru pārvadājumu nozares sakārtošanu, taču, iepazīstoties ar ministriju iniciatīvām, esot skaidrs, ka jaunie priekšlikumi radīs vēl lielāku haosu nozarē un daudzos gadījumos vēl vairāk sarežģīs situāciju.
"Ar brīdinājumu braucienu nevēlamies radīt satiksmes sastrēgumus un problēmas rīdziniekiem, ne arī taksometru klientiem rīta agrumā. Mēs vēlamies, lai mūs sadzird un pamana. Izskatās, ka ierēdņi, lemjot par taksometru nozari, neuzskata par vajadzīgu uzklausīt un ņemt vērā nozarē strādājošo viedokli," stāstīja Aksjonovs.
Kā ziņots, Saeima ceturtdien vērtēs, vai nodot izskatīšanai komisijās grozījumus Autopārvadājumu likumā, ar kuriem paredzēts Latvijā ieviest kopbraukšanas jeb "ridesharing" pakalpojumus.
Partijas "Vienotība" Saeimas deputāti sadarbībā ar Ekonomikas ministriju izstrādājuši un iesnieguši izskatīšanai Saeimā grozījumus Autopārvadājumu likumā, ar kuriem paredzēts Latvijā ieviest kopbraukšanas jeb "ridesharing" pakalpojumus, no kuriem populārākais ir pasaulē pazīstamais "Uber". Likumprojektu parakstījuši arī Rihards Kols no nacionālās apvienības un Ingmārs Līdaka no Zaļo un zemnieku savienības (ZZS).
Ar grozījumiem Autopārvadājumu likumā plānots nodrošināt kopbraukšanas pakalpojumu drošumu un uzticamību, nosakot prasības uzņēmumiem, kuri atbalsta transporta kopbraukšanas pakalpojumus, kā arī darbības noteikumus pārvadātājiem, kuri sniedz šādus pakalpojumus. Valstij savukārt būs iespēja uzraudzīt transporta kopbraukšanas pakalpojumus.
Piedāvāto regulējumu jau kritizējusi Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija un taksometru kompānijas, paužot, ka tādējādi nozarei tiek piedāvāts ērtāks modelis nodokļu nemaksāšanai. Arī satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS) uzsvēris, ka izmaiņas regulējumā būtu jāvirza noteiktajā kārtībā - diskusijās ar ministrijām un nevalstisko sektoru, nevis atsevišķiem deputātiem likumprojektu uzreiz iesniedzot Saeimā. Turklāt pati Satiksmes ministrija strādā pie regulējuma izmaiņām nozarē.